Veelgestelde vragen - Milo Club

Hier vind je veelgestelde vragen over Milo Club, het loyaliteitsprogramma van Milo.

Milo Club

Je verdient 1 punt voor elke euro die je uitgeeft. Ook kan je punten verdienen door bijvoorbeeld een review te schrijven of door ons te volgen op social media. Op de speciale Milo Club pagina vind je alle manieren op punten te sparen.

Milo Club is de naam van het loyaliteitsprogramma van Milo. Als lid van de Milo Club spaar je punten bij elke bestelling die je plaatst. Ook ontvang je punten als je een review schrijft en als je ons volgt op social media! Leden van de Milo Club sparen zo 4% per jaar!

Koopzegels moet je kopen. Milo Club punten verdien je helemaal gratis!

Maak hier een account aan om te beginnen. Zo verdien je meteen 25 punten!

125 punten wissel je in voor €5. Elk punt is dus 4 cent waard.

Ga naar de Milo Club pagina en login op je account. Hier vind je jouw puntensaldo en hier kan je ook jouw punten inwisselen voor een kortingscode. Vul deze kortingscode in tijdens afrekenen.

Ga naar de Milo Club pagina en log in op je account. Als je ingelogd bent zie je jouw puntensaldo staan.

Andere veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen

Vragen over het bestelproces, betalen op de website en de betaalmethoden.

Meer informatie

Verzending & Bezorging

Vragen over vervoerders, levertijden en de status van jouw bestelling.

Meer informatie

Ruilen & Retourneren

Vragen over de retourvoorwaarden, het retourproces en ruilen.

Meer informatie

Product & Assortiment

Vragen over specifieke producten, het assortiment, kwaliteit en duurzaamheid.

Meer informatie

Herhaalservice

Hoe werkt de Herhaalservice en vragen over het beheren en betalen van jouw abonnement.

Meer informatie

Milo Club

Vragen over punten sparen, jouw puntensaldo en punten verzilveren.

Meer informatie
Van 09:00 tot 17:00

Telefoon

085–1070942
Bellen
Binnen 24 uur antwoord

Mailen

klantenservice@milo.nl
Mailen
Van 09:00 tot 17:00

Live chat

Klik op de groene, zwevende knop rechtsonder om de chat te openen