Over Milo

Milo? Wat is dat?

Leuk dat je het vraagt! Milo is een online dierenwinkel met als missie om iedere dag de meest klantvriendelijke en vertrouwde dierenwinkel ter wereld te zijn, om zo de band tussen baasjes en hun huisdieren nog verder te versterken.

Huisdieren zijn ons meest dierbare bezit. De emotionele band die we hebben met ons huisdier is alleen te vergelijken met een kind. Ik heb Milo in mei 2023 opgericht met het doel om een winkelervaring te creëeren die recht doet aan deze bijzondere band.

"Een winkelervaring die recht doet aan de bijzondere band van mens en dier."

Hoe doen wij dit? Bij elke beslissing die we nemen vragen we ons af hoe we jouw ervaring kunnen verbeteren. Dit vertaalt zich naar een fijne website, overzichtelijke productinformatie en een ongeëvenaarde klantenservice. Zo winkel jij met een goed gevoel en krijgt jouw huisdier precies wat hij of zij nodig heeft.

Technologie om jou te helpen, niet om je te negeren

Milo is wars van chatrobots en eindeloze keuzemenu's. Wij spreken jou graag, en als het op klantenservice aankomt zullen wij onze mensen nooit vervangen met technologie. Waar wij wel slimme technologie gebruiken, is bijvoorbeeld met onze Herhaalservice. Hiermee bespaar jij tijd, stress en geld zodat je je kan richten op wat belangrijk is: jouw huisdier. 

Alleen de beste producten

Milo werkt alleen samen met de beste merken met hoge kwaliteit ingrediënten en materialen. Je kunt er dus gerust op zijn dat de producten in onze winkel veilig en gezond zijn voor jouw beestje. We werken samen met een dierenarts om jou én onszelf te adviseren.

Waar vaste klanten worden beloond

De meeste bedrijven geven kortingen en cadeautjes aan nieuwe klanten, terwijl de vaste klanten de hoogste prijs betalen. Dat vinden wij de omgekeerde wereld. Met Milo Club spaar je punten bij elke uitgave, en met onze Herhaalservice krijgen juist onze vaste klanten altijd korting.

Jij wilt het allerbeste voor jouw viervoetige vriend(in), en dat beseffen wij heel goed. Het is een voorrecht om aan deze mooie band bij te mogen dragen. Ben je nog geen klant van ons? Dan hopen we je snel te verwelkomen. 

Hartelijke groet,

Thomas Vreeburg
Oprichter van Milo