Veelgestelde vragen - Verzending & Bezorging

Hier vind je veelgestelde vragen over verzending en bezorging, zoals verzendkosten, levertijden en vervoerders. Ook lees je hier wat je moet doen als je een probleem ervaart.

Verzending

Bestellingen boven €39 worden gratis verzonden! Voor alle andere bestellingen rekenen wij €4,95 verzendkosten.

Voor de meeste artikelen geldt: van maandag tot en met vrijdag voor 22:00 besteld, morgen in huis. Bestellingen in het weekend worden uiterlijk op dinsdag bezorgd. In enkele gevallen duurt de bezorging langer door vertragingen bij de bezorgdienst. In 98% van de bestellingen wordt binnen 3 werkdagen geleverd.

Je ontvangt van ons een e-mail zodra de status van je bestelling veranderd. Hierin vind je een link naar de Track & Trace pagina van de vervoerder.

Wij versturen pakketjes naar Nederland, België en Luxemburg. Op dit moment versturen wij geen pakketten buiten de Benelux.

Het is voor ons belangrijk dat het voer van jouw huisdier in perfecte staat bij jou aankomt. Daarom gebruiken wij sterke dozen gemaakt van extra dik, dubbellaags karton. Zo voorkomen we teleurstellingen!

Bezorging

Wij werken samen met PostNL en DHL om de snelste en meeste betrouwbare service te kunnen leveren. Alle pakketjes worden CO2-neutraal bezorgd.

Nee, als je niet thuis bent zal de bezorger je pakketje bezorgen bij de buren. Als dit niet mogelijk is zal de bezorger het pakket meenemen naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Let op! Je ontvangt tegenwoordig geen niet-thuisbriefje meer in de bus. Je volgt de status en locatie van je bestelling met de track & trace code. Ook ontvang je een mail van de bezorgdienst.

Neem contact op met onze klantenservice, dan kijken we samen naar een oplossing.

Ja, zeker. Je kan ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen en op te halen bij een PostNL of DHL punt bij jou in de buurt. Dit is een gratis service.

Ja, jouw pakket wordt 100% CO2-neutraal geleverd. Dit wordt gedaan door de uitstoot zo veel mogelijk te reduceren (bijvoorbeeld met elektrische busjes) en waar nodig te compenseren (bijvoorbeeld door het planten van nieuwe bossen). 

Ik heb een probleem

In enkele gevallen komt het voor dat je pakket niet de volgende dag wordt geleverd. 99% van de bestellingen wordt alsnog binnen 3 werkdagen geleverd. Heb je na 5 werkdagen nog steeds niets ontvangen en geen bericht gekregen van de vervoerder, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een vertraging is erg vervelend. Gelukkig worden 99% van de pakketjes alsnog binnen 3 dagen na bestelling geleverd. Heb je na 5 werkdagen nog steeds niets ontvangen en geen bericht gekregen van de vervoerder, neem dan contact op met onze klantenservice.

Soms worden artikelen in meerdere dozen verzonden. Zo kan het gebeuren dat een product later wordt bezorgd. In dit geval krijg je altijd meerdere track & trace codes. Heb je na 5 werkdagen een deel van de bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Neem contact op met onze klantenservice, en dan komen we samen tot een passende oplossing.

Andere veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen

Vragen over het bestelproces, betalen op de website en de betaalmethoden.

Meer informatie

Verzending & Bezorging

Vragen over vervoerders, levertijden en de status van jouw bestelling.

Meer informatie

Ruilen & Retourneren

Vragen over de retourvoorwaarden, het retourproces en ruilen.

Meer informatie

Product & Assortiment

Vragen over specifieke producten, het assortiment, kwaliteit en duurzaamheid.

Meer informatie

Herhaalservice

Hoe werkt de Herhaalservice en vragen over het beheren en betalen van jouw abonnement.

Meer informatie

Milo Club

Vragen over punten sparen, jouw puntensaldo en punten verzilveren.

Meer informatie
Van 09:00 tot 17:00

Telefoon

085–1070942
Bellen
Binnen 24 uur antwoord

Mailen

klantenservice@milo.nl
Mailen
Van 09:00 tot 17:00

Live chat

Klik op de groene, zwevende knop rechtsonder om de chat te openen