Veelgestelde vragen - Herhaalservice

Hier vind je veelgestelde vragen over de Herhaalservice, de automatische verzendservice van Milo.

Herhaalservice

De Herhaalservice is een gratis verzendservice waarbij je volgens een flexibel schema automatisch herhaalbestellingen ontvangt. Hierdoor zit je nooit meer zonder voer, en je bespaart ook nog eens tijd én geld!

Om te beginnen zoek je je favoriete en vertrouwde producten op. Op de productpagina kies je voor 'Abonneren & Profiteren' en kies je hoe vaak je de producten wilt ontvangen. Geen zorgen, dit schema kan je altijd nog aanpassen. Plaats vervolgens je bestelling, en wij zorgen voor de rest!

We sturen je een e-mail wanneer je bestelling onderweg is. Bij volgende bestellingen sturen we je altijd 3 dagen van tevoren een reminder. In je account beheer je zelf je abonnementen. We staan uiteraard voor je klaar als je er niet uitkomt!

Elk product dat je vaker gebruikt en op kan raken komt in aanmerking voor de Herhaalservice.

Voor je hond koop je hondenvoer, hondensnacks, verzorgingsproducten, hondenpoepzakjes en andere honden benodigdheden die je vaker gebruikt met een abonnement.

Voor je kat koop je kattenvoer, kattensnacks, kattenbakgrind, catnip, verzorgingsproducten en andere katten benodigdheden die je vaker gebruikt met een abonnement.

Aanbiedingen zijn uitgesloten van welkomstkortingen.

Bij Milo houden we van flexibiliteit en transparantie. Een bestelling overslaan, een tijdje pauze nemen of annuleren is altijd mogelijk. In je eigen dashboard (account) regel je alles eenvoudig zelf.


Je betaalt met Creditcard of met PayPal.

Bij je eerste bestelling geef je een doorlopende machtiging af. Betalen gaat daarna automatisch. Het geld wordt pas van je rekening afgeschreven als de nieuwe bestelling is gedaan.

Als je geen Creditcard hebt, is PayPal een uitkomst. PayPal werkt namelijk met je normale bankrekening. Als je bij ons kiest voor betalen met PayPal, dan hoef je alleen maar in te loggen op je PayPal account.

PayPal is wereldwijd (en ook in Nederland) een van de meest gebruikte betaalmethodes. Met PayPal betaal je snel, gemakkelijk en veilig.

Dat bepaal je helemaal zelf! Je kunt bij ons een schema kiezen van 2 tot 16 weken en alles daar tussenin.

Ja, we sturen je altijd 3 dagen voor de nieuwe bestellingen een seintje.

Nee, je zit nergens aan vast. Een herhaalservice is op elk moment opzegbaar.

Andere veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen

Vragen over het bestelproces, betalen op de website en de betaalmethoden.

Meer informatie

Verzending & Bezorging

Vragen over vervoerders, levertijden en de status van jouw bestelling.

Meer informatie

Ruilen & Retourneren

Vragen over de retourvoorwaarden, het retourproces en ruilen.

Meer informatie

Product & Assortiment

Vragen over specifieke producten, het assortiment, kwaliteit en duurzaamheid.

Meer informatie

Herhaalservice

Hoe werkt de Herhaalservice en vragen over het beheren en betalen van jouw abonnement.

Meer informatie

Milo Club

Vragen over punten sparen, jouw puntensaldo en punten verzilveren.

Meer informatie
Van 09:00 tot 17:00

Telefoon

085–1070942
Bellen
Binnen 24 uur antwoord

Mailen

klantenservice@milo.nl
Mailen
Van 09:00 tot 17:00

Live chat

Klik op de groene, zwevende knop rechtsonder om de chat te openen