Doorgaan naar inhoud
Vóór 22:00 besteld, morgen in huis

Verzending en bezorging

Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis

Merk je net voordat je naar bed gaat dat het voer bijna op is en schiet je in de stress? Dat is niet nodig, want bij Milo bieden we standaard ultrasnelle verzending op alle bestellingen aan. Bestellingen op maandag tot en met vrijdag voor 22:00u worden de volgende dag bezorgd.

 Besteld op Bezorgd op
Maandag voor 22:00u Dinsdag
Dinsdag voor 22:00u
Woensdag
Woensdag voor 22:00u Donderdag
Donderdag voor 22:00u Vrijdag
Vrijdag voor 22:00u Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

 

Gratis verzending boven €39, ook voor zware spullen

Bij Milo worden al je bestellingen boven €39 gratis verzonden, zelfs de zware artikelen zoals grote zakken voer en kattenbakvulling. Daaronder betaal je €4,95 verzendkosten. Wij bezorgen met DHL. In uitzonderlijke gevallen verzenden wij met PostNL of DHL om je een betere ervaring te geven.

Afwijkende levertijden rondom de feestdagen

Op sommige dagen gelden aangepaste levertijden. Dit zijn meestal nationale feestdagen en vrije dagen. Controleer hieronder de meest recente informatie:

Dag Verwachte levering
Pasen - 9 & 10 april 2023 Bestellingen ná vrijdag 7 april 22:00 worden op dinsdag 11 april geleverd.
Koningsdag - 27 april 2023 Bestellingen ná dinsdag 25 april 22:00 worden op zaterdag 29 april geleverd.
Hemelvaart - 18 mei 2023 Bestellingen ná dinsdag 16 mei 22:00 worden op zaterdag 20 mei geleverd.
Pinksteren - 28 & 29 mei 2023 Bestellingen ná vrijdag 26 mei 22:00 worden op dinsdag 30 mei geleverd.
Kerst* - 25 & 26 december 2023 Bestellingen ná vrijdag 22 december 22:00 worden op donderdag 28 december geleverd.
Oud & Nieuw* - 31 december 2023 & 1 januari 2024 Bestellingen ná 30 december 22:00 worden op 3 januari geleverd.

*Rond Kerst en Oud & Nieuw zijn de levertijden zeer onvoorspelbaar door grote drukte bij de vervoersbedrijven. Houd daar alsjeblieft rekening mee en bestel op tijd!

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over verzending en bezorging vind je hier.

Veelgestelde vragen over retourneren

Hoe werkt het retourproces?

Volg het stappenplan om je retour aan te melden:

  1. Ga naar de retourpagina.
  2. Vul je bestelnummer en e-mailadres in.
  3. Print het retourlabel uit.
  4. Gebruik een stevige verpakking en plak het retourlabel op je pakketje.
  5. Geef je retourzending af bij een PostNL of DHL pakketpunt.

Wij houden je per e-mail op de hoogte van alle belangrijke updates. Binnen 5 werkdagen nadat we je retour hebben ontvangen ontvang je je geld terug op de door jou gekozen betaalmethode.

Waar kan ik mijn retour aanmelden?

Je meldt je retour eenvoudig zelf aan op de retourpagina. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op.

Is retourneren gratis?

Ja, retourneren is gratis voor alle bestellingen.

Is de retourperiode echt 365 dagen?

Ja, wij willen dat je zorgeloos je producten kan bestellen. Als je niet tevreden bent of als je van gedachte verandert kan je daarom 365 dagen lang een retour aanmelden.

Welke informatie hebben jullie nodig om te kunnen retourneren?

Om een retour aan te vragen hebben we je ordernummer en e-mailadres nodig. De rest wijst zich vanzelf!

Krijg ik een retourlabel?

Ja, wij maken het retourlabel voor je aan. Je hoeft hem alleen te printen en op de doos te plakken.

Na hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?

We streven ernaar om je binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retourzending terug te betalen. In uiterste gevallen kan dit 10 werkdagen duren.

Worden de verzendkosten ook vergoed?

Ja, die krijg je ook terug.

Hoe moet ik het product inpakken?

Zorg dat je het product stevig verpakt, zodat het niet beschadigd kan raken. Gebruik bijvoorbeeld de originele doos.

Hoe volg ik de status van mijn retourzending?

Per e-mail word je gedurende het hele proces op de hoogte gehouden. Zodra je het pakket hebt afgegeven bij de pakketdienst (PostNL of DHL) ontvang je via de mail een Track & Trace code. Wanneer het pakketje is aangekomen in ons magazijn volg je de status ook in je account.