085–1070942
Veelgestelde vragen
Hoe meld ik mij aan voor het spaarprogramma? En wat kost het?
Meedoen is 100% gratis, en punten sparen zal je nooit iets kosten. Maak hier een account aan en vul je naam, e-mailadres en wachtwoord in. Als je al een account bij ons had, of je e-mailadres was al bij ons bekend - dan ben je automatisch aangemeld voor het punten sparen. Dus log in en begin met punten verdienen!
Wat is Milo Club?
Milo Club is de naam van het loyaliteitsprogramma van Milo. Hiermee belonen we onze trouwe, vaste klanten met extra voordeel en leuke acties.
Waar staat alle informatie over mijn punten account?
Log in bij je account en klik op 'Punten sparen'. Daar vind je jouw punten, manieren om meer punten te verdienen en beschikbare beloningen.
Hoe verzilver ik mijn punten voor kortingen?
Je verzilvert je punten op 2 manieren. Op de punten-spaar pagina kan je je punten inwisselen voor een kortingscode. Ook kan je je punten direct gebruiken bij het afrekenen.
Hoeveel zijn de punten waard in euro's?
20 punten staan gelijk aan €1. Bij een bestelling van €50 heb je dus al €2,50 aan punten gespaard! Inwisselen voor korting kan vanaf 100 punten.
Waarom heb ik geen punten gekregen bij mijn bestelling?
Controleer of je was ingelogd in je account toen je de bestelling plaatste. Je moet de bestelling plaatsen terwijl je bent ingelogd. Wij gebruiken namelijk je e-mailadres om te herkennen wie de punten moet ontvangen. Als dit fout is gegaan, neem dan contact met ons op zodat we de punten alsnog kunnen toekennen. Let op dat je geen punten krijgt als je je bestelling retourneert of als je bestelling om wat voor reden dan ook wordt geannuleerd.
Ik heb een opdracht voltooid maar geen punten gekregen. Wat moet ik doen?
Het zou kunnen dat er een kleine vertraging zit in het systeem dat de punten toekent, waardoor het enkele minuten tot een paar uur kan duren. Maar als je nog steeds denkt dat je geen punten hebt gekregen, kan je het volgende doen:
- Ververs je internetbrowser
- Log uit en opnieuw in
- Controleer de pagina 'Puntengeschiedenis' om te zien of de punten toch ongemerkt aan je account zijn toegevoegd.
Nog steeds geen punten? Neem dan contact met ons op en dan zoeken we het voor je uit.
Ik heb meerdere vrienden uitgenodigd, maar ik krijg geen punten. Hoe zit dat?
De vrienden die je hebt uitgenodigd moeten nieuwe klanten zijn bij Milo. Dat wil zeggen dat ze nooit eerder een bestelling hebben geplaatst. Alleen dan krijgen jullie allebei de punten bijgeschreven. Ook moet je vriend(in) jouw persoonlijke uitnodiging gebruikt hebben, of de code hebben ingevuld bij het afrekenen.
De punten worden meteen toegekend wanneer jouw vriend een bestelling heeft geplaatst.
Hiervan word je automatisch op de hoogte gebracht met een e-mail. In deze e-mail staat dat een nieuwe vriend jouw uitnodiging heeft gebruikt en dat je de punten hebt ontvangen. Je kan ook jouw 'Puntengeschiedenis' bekijken om te zien of de punten zijn toegekend.