Doorgaan naar inhoud
Vóór 23:45 besteld, morgen in huis

manage-my-subscriptions

Veelgestelde vragen over retourneren

Hoe werkt het retourproces?

Volg het stappenplan om je retour aan te melden:

  1. Ga naar de retourpagina.
  2. Vul je bestelnummer en e-mailadres in.
  3. Print het retourlabel uit.
  4. Gebruik een stevige verpakking en plak het retourlabel op je pakketje.
  5. Geef je retourzending af bij een PostNL of DHL pakketpunt.

Wij houden via e-mail op de hoogte van alle belangrijke updates. Na 5 werkdagen ontvang je je geld terug op de door jou gekozen betaalmethode.

Waar kan ik mijn retour aanmelden?

Je meldt je retour eenvoudig zelf aan op de retourpagina. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op.

Is retourneren gratis?

Ja, retourneren is gratis voor alle bestellingen.

Is de retourperiode echt 365 dagen?

Ja, wij willen dat je zorgeloos je producten kan bestellen. Als je niet tevreden bent of van gedachte veranderd kan je daarom 365 dagen lang een retour aanmelden.

Welke informatie hebben jullie nodig om te kunnen retourneren?

Om een retour aan te vragen hebben we je ordernummer en e-mailadres nodig. De rest wijst zich vanzelf!

Krijg ik een retourlabel?

Ja, wij maken het retourlabel voor je aan. Je hoeft hem alleen te printen en op de doos te plakken.

Na hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?

We streven ernaar om je binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retourzending terug te betalen.In uiterste gevallen kan dit 10 werkdagen duren.

Worden de verzendkosten ook vergoed?

Ja, die krijg je ook terug.

Hoe moet ik het product inpakken?

Zorg dat je het product stevig verpakt, zodat het niet beschadigd kan raken. Gebruik bijvoorbeeld de originele doos.

Hoe volg ik de status van mijn retourzending?

Per e-mail word je het hele proces op de hoogte gehouden. Zodra je het pakket hebt afgegeven bij de pakketdienst (PostNL of DHL) ontvang je via de mail een Track & Trace code. Wanneer het pakketje is aangekomen in ons magazijn volg je de status ook in je account.